مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-14اقتصادي

آزادی 18 زندانی توسط اعضای اتاق بازرگانی فارس 


در یک ماه گذشته و پس از بازدید مسئولان و خیران استان از زندان شهرستان شیراز، این اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی اقدام به آزادی 18 زندانی جرائم مالی و غیر عمد زن و مردم کرد.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: در یک ماه گذشته و پس از بازدید مسئولان و خیران استان از زندان شهرستان شیراز، این اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی اقدام به آزادی 18 زندانی جرائم مالی و غیر عمد زن و مردم کرد.

جمال رازقی دوشنبه 23 اسفند در جلسه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس که با حضور دادستان مرکز فارس و اعضای انجمن حمایت از زندانیان استان در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: از این تعداد زندانی 14 نفر مرد و 4 نفر زن هستند که در آستانه نوروز به کانون گرم خانواده بازگشتند.

او با بیان اینکه در طول سال های مختلف همیشه حرکت های خیران و نیک اندیشان عضو اتاق بازرگانی فارس مایه مباهات و افتخار بوده است، افزود: مفتخریم که بخش خصوصی استان در دوران های مختلف به وظیفه و رسالت اجتماعی خود پایبند بوده و به خوبی آن را انجام داده است.

رازقی با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیسیون حمایت قضایی اتاق بازرگانی فارس، اظهار کرد: حمایت دادگستری استان فارس از بخش اقتصاد و تولید در استان بی نظیر است و در ستاد اجرایی اقتصاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 18 زندانی توسط اعضای اتاق بازرگانی فارس 

آزادی 18 زندانی توسط اعضای اتاق بازرگانی فارس